Ful

Den här veckan har verkligen varit en fulvecka för mig.
Man kan ju ha sånna dagar när allt känns fel. Men
jag har haft det en hel vecka. Det är därför jag är lite
bitter ibland.

Här kommer en liten lista på saker jag stör mig på.
(på mig själv alltså)

♦ Har en förjävlig utväxt.
♦ Är blek som ett spöke nuförtiden
♦ Väger ca: 10 kg mer än jag önskat
♦ Har inga snygga kläder som passar
(allt känns fel sånna här dagar/veckor)
♦ Kan inte sluta äta sötsaker i tid o otid

Kom precis på varför jag har känt såhär..
"lingonveckan" är på väg. Där har jag/ni svaret.

Det slår aldrig fel. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Ida

Den listan skulle jag kunna sno rätt av bara..suck...Man kan ju inte alltid vara på topp! Men det suger när man känner så...

2007-10-07 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback