Finn fem fel

Nu kommer min elaka sida fram. Sakta men säkert.
Den här damen såg jag live förra helgen. Säkert jättetrevlig
och så, men shit hur ser hon ut?


(Den blonda menar jag såklart)

1. Pudelfrisyr ala 80:tal
2. Läppstift lååångt utanför läpplinjen.
3. Rosa läppstift (på henne big no, no)
4. Turkost linne (på henne big no, no)
5. För mycket kajal.

Fem fel som är lätta att fixa.

Man kan ju undra egentligen, vem är jag som känner
att jag har rätt att säga så om andra?

I´m Malin, the superbitch

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha. Du är för rolig! Men det är ju helt sant det du säger...Puss

2007-10-05 @ 11:04:22
Postat av: Anni

såg henne lägga in grejer i läpparna på samma ställe som mig för ett par månader sen...
men att lägga in så mkt är INTE snyggt!

2007-10-06 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback