Dinner

Ikväll ska det bjudas på middag.
Christopher och Maria kommer hit.

Idag har jag putsat och fejat här hemma.
Det var på tiden att vi fick det städat.
Ett tag sen så att säga.

Vi ska bjuda på älgstek med potatisgratäng till varmrätt.
Efterrätten blir äggtoddy, den som serverades i halv åtta hos mig.
Så just nu står jag och tittar på äggskal som kokas och lyssnar på Johnossi.
Hoppas det blir gott, för det var lite meck att få till det.
Är inte en hejare på efterrätter. Men håll tummarna.

Snart (efter att äggskalen är färdiga) så ska jag fräscha till mig.
Då får min make ta över köket och fixa varmrätten.

Ha en trevlig lördagskväll!




Kommentarer
Postat av: frida

Härligt att spelningen gav mersmak honey...Krami

2011-01-30 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback