Raggardusch

Vet ni vad?
Jag är lycklig. Som fan.

Idag kom jag svettig och jäklig till NK.
Mötte upp världens bästa brudar.
Hade gjort ett tappert försök att lukta gott.
Har tyvärr inget luktagott på jobbet.
Så min raggardusch bestod av att jag smetade
handkräm lite överallt. Allt för mina tjejer.

Men iallafall.. kom till NK.
Där kilade jag fram till Madde, hon hade en överraskning till oss.
Vi fick biljetter till premiären av SATC2.
Mina pinglor och jag ska klä upp oss och jubla i biosalongen.
Ingen handkräm då inte.

MALIN, glöm förfan inte att ta med en deo imorn till jobbet.
Man vet ju aldrig när man behöver en raggardusch.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra vänner är ovärdeligt :)

2010-05-21 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback