Det här är ditt liv

Imorn är det en ny vecka. En kortvecka. Skönt.
Det behövs efter en väldigt hektiskt tid.

Magen utreds vidare med den ena hemska undersökningen efter den andra.
Men det är bara bra tycker jag. Inte kanske helt behagligt, men bra.
Stressen över en fucked up mage börjar avta.

Bröllopet planeras på, det är inte lång tid kvar nu.
Tiden flyger iväg. Men det mesta är spikat.
Men likt förbannat är det här stress.
Speciellt efter den här helgen.
Vi måste greja inför bröllopet varje helg om vi ska hinna.
Men i fredags sjuknade jag in i halsfluss, igen.
Så den här helgen blev det inte mycket annat gjort än att feberyra.

Det är bra med att magen utreds. För min bråkiga mage gör att jag
inte har mycket immunförsvar och alltid är jävligt trött.

Sen är det jobb, som just nu för tillfället bara tar energi. Ger inget.
Kan vara det privata som påverkar. Men just nu är det en sån period.

Men mitt i allt det här så vill jag umgås med mina fina.
Jag vill vara där för dom. Vill vara en bra flickvän/dotter/syster/vän.
Känner mig ganska otillräcklig på den fronten nu.




Just det, i helgen var det 3 veckor sen jag slutade snusa niktotin.
I helgen slutade jag snusa fejksnus. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback