Two nights in Paris

I helgen var vi i Paris.
Det var helt underbart.
En välbehövlig flykt från vardagen.

Var smått rädd att jag skulle bli sjuk.
Det är nämligen vinterkräksjuke - period på jobbet.
I torsdags och fredags var halva förskolan hemma.
Men jag klarade mig. Tills igår. Nu ligger jag hemma.
Magen är ur funktion och jag har feber och ledvärk.

Men nog om det tråkiga. Nu kommer lite bilder från Paris.


M är i arkitektparadiset. Här Louvren.


Några gånger fick vi gömma oss från regnet.


Vi avslutade lördagen med att gå upp i triumfbågen.
Kolla in utsikten.


Söndagen bjöd på sol och en jäkla promenad upp i eiffeltornet.


Jag fick sola lite iallafall på vår lilla resa.
Här är vi uppe i eiffeltornet.

Nu ska jag sussa och kurera mig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med en weekendresa:) Det finns så mycket att se i Paris. Hoppas du mår bättre snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback