Turist? Javisst.

På fredag smäller det.
Jag och min blivande make ska ha en liten mini weekend.
Paris here we come!

Den här trippen är enbart en turist tripp.
Ska kolla på så mycket vi hinner med.

För några dagar sen slet M fram en skolbok.
En arkitekturbok. M vill kolla på massa gamla byggnader.
Tror ni jag vill det?

Nej, jag vill se sånna typiska turistmål som ex. eiffeltornet.
Nåt museum vill man besöka också.
Kanske kolla in lite på rean. Eller inte..

Men inte en massa gamla, skruttiga byggnader iallafall.

Har bara en fråga. Vad fan ska man ha på sig i Paris?
Det ska vara snyggt, varmt och springaruntochturista vänligt.

Later.

Kommentarer
Postat av: Marica

Malin.. Det känns lite tungt att behöva berätta det här för dig, men eiffeltornet är en byggnad. Ska jag va ärlig så är de flesta sevärdigheterna i Paris byggnader :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback