Det råder brist

Självdisciplin har jag en enorm brist på.

Jag och M kom överrens om att vi skulle lägga oss skapligt den här veckan.
Det gör vi ju verkligen inte. Klockan är snart tolv och här sitter jag och ska bara..

Varje helg är jag så pissigt trött, o det beror på mina sena kvällar i veckan.
Det suger om man ska springa runt i Paris och vara trött.
Tänk om vi i sömnen snoozar bort hela lördagen.
Som vi brukar göra här hemma.

Men nu har jag kollar färdigt på allt som ska kollas på.

Imorn ska jag småfixa lite inför resan.
Växla pengar och inhandla lite smått.

På Torsdag blir det packning.
Det är svårare att packa litet.

Så nu säger jag godnatt.
Imorn ska vi gå o lägga oss skapligt.
Jag ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback