lista om 2010

Inför nyårskrönikan om året som passerat så tänkte jag bjuda på en liten lista.

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förut?
Gifte mig, åkte på bröllopsresa är väl det som är mest minnesvärt.

Dog någon i din närhet?
Min mormor gick bort i slutet av 2009, så vi begravde henne i början av 2010.

Vilka länder besökte du?
Kroatien, Italien, Frankrike, Monaco

Vilket datum från 2010 kommer du minnas, och varför?

3:e Juli, för det var dagen som jag blev Magnus fru.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Massor med låtar som spelades under bröllopet och bröllopsresan.

Blev du kär under 2010?
Det mest kärleksfulla året någonsin. Blir mer och mer kär i min man för var dag som
går. Känner även en otroligt stark kärlek för alla nära och kära som hjälpte till att fixa
vår dag i somras. Underbara människor man har i sin närhet.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Den firades här hemma i goda vänners lag.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Inte mycket, det bästa året någonsin.

Hur höll du dig från att bli galen?

Är alltid lite galen, tror inte nåt kommer ändra på det.

Vem var den bästa nya personen du träffade?

Mickis helt klart.

Nu är det så att jag vill utmana mina vänner
Mickan, Marica, Ida och Patricia.
Go for it girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback