4 snusdosor

Datorn har stått orörd några dagar nu.
Men nu är jag här igen.

Igår tog jag en promenad hem från jobbet.
Skönt med höstvindar när man knallar från öster till söder.

Stannade till på en mysig liten secondhand - butik.
Hittade ett riktigt fynd. Är så otroligt nöjd.
Ett par superfräscha Perrti Palmroth stövlar.
Jag betalade 4 snusdosor för dom.
Det vill säga 120 sköna kronor.

Idag shoppade jag snygga armband.
Fick även med mig en upphottad version av vaselin.
Liten och söt som passar perfekt i min söta lilla väska.



Kanske inte den bästa bilden. Men med min datakunskap och en katt
som ska ställa sig framför kameran hela tiden när jag ska fota,
så är det här det bästa jag kan erbjuda.

Lite halvsnyggt uppfixat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback