Trappa ner

Sov som en stock när jag väl somnade vid 4.
Hostade som ett as hela natten.
Trappade ner på hostmedicinen igår. Tog en gång ist för tre.
Det skulle jag inte ha gjort. FUCK!

Jag brukar göra så. Trappa ner i förtid.
Göra saker jag egentligen inte orkar.
Tar ut för mycket när jag blir piggare.
Är förvånad att jag överhuvudtaget stannade hemma i veckan.
Brukar jobba sjuk. Brukar festa sjuk. Brukar träna sjuk.

Idag blir det städ och fix här hemma.
En promenad blir det också.
Måste få lite frisk luft.

Ha en bra dag!

Later

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att du börjar må bättre! Din M verkar inte så dum heller som tagit hand om en hostfia. Men visst är man glad då "männen" gör såna där små fina saker, det höjer liksom upp alla dem där andra små sakerna så man tjatar på honom för..!

Hoppas nu du blir helt kry! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback