Syndrom

Jag hade ställt klockan på 9 imorse.
Vi gick och la oss ganska tidigt igår.

Tanken var att jag skulle ta en morgonpromenad innan frukost,
sen ett besök i solarieöarna, efter det en mysfrukost med M.
Kanske vara en duktig fruga och inhandla lite frallor.

MEN, såhär gick det till.
Vaknade först av väckarklockan vid 9.
Var ganska pigg, men skulle bara dra mig lite.
Vaknar i panik igen kl. 11.30. FUCK.
Hela morgonens planer spolades ner som skit i toaletten.

När jag vaknar den tiden är jag sjukt grinig.
Är hungrig, men framförallt ska jag ha en snus.
Orkar och vill inte gå ner till affären med mina påsar under ögonen.

Ja, jag är en sån. Sover jag för lite får jag sjukt stora påsar.
Sover jag för länge, som inatt nästan 12 timmar får jag ännu större påsar.


Har återigen insett att det där med självdisciplin inte är min grej.
Det måste finnas nåt syndrom där symptomet är ingen självdisciplin.
I så fall har jag helt klart det syndromet.

Godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback