Stor eller liten

Häromdan diskuterade jag och M om lite djupa saker.
Jag frågade om han kallar sig man eller kille.
Själv är jag fortfarande tjej. Fast jag är kvinna.

Flicka är man när man är liten.
När man börjar på högstadiet är man tjej.
Men när slutar man vara tjej och börjar vara kvinna?

Jag kan fortfarande få lyckokill i magen över snygga kändiskillar.
Får kvinnor det?
Jag har ett paraply i väskan året om, tänk om det skulle börja regna.
Har tjejer det?

Tänk vad livet kan vara svårt ibland. Mycket att fundera över.

Vad M kallar sig förtäljer inte historien. Det får ni fråga honom om.



På den övre bilden är jag tjej, fjortistjej till och med,
den undre är en tjusig bild på mig som flicka.

Kommentarer
Postat av: M

Malin, du är en riktig kvinna, med en riktig kvinnas pattar:)

2009-10-27 @ 23:40:41
Postat av: Anni

åh den här tiden kommer jag ihåg..=) hoppas du mår bra! Kram Anni

2009-11-11 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback