Mäktigt

Vet ni vad jag har kommit på?
Om några månader ska jag bli M:s fru.
Sjukt att komma på det nu..
Men det är så mycket djupare än bara ett giftemål.

Jag väljer M som min man för resten av livet.
Han är pappan till mina framtida barn.
Jag o M ska vara tillsammans för alltid.
Vi är början på en ny familj.

När man tänker på det viset så är det sjukt stort,
det är ganska mäktigt det vi ska lova varandra den 3:e Juli.



Jag blir sentimental ibland, och det kommer jag fortsätta bli.
Men sålänge jag inte blir en bridezilla så bölar jag för fulla muggar.


Jag med min fina, underbara blivande man/make/karl.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ni är så fina! Det gör mig varm i hjärtat att veta att ni ska gifta er, ni är så rätt för varandra. Vem är Malin utan Magnus, och vem är Magnus utan Malin?? Lycka till med planeringarna, det måste ändå va lite av det roliga=)



Kramkram

Postat av: Alexandra

Håller med Ida här :)....det e så underbart att läsa att man själv blir lite rörd...! Önskar er all lycka i världen...!



Kraaammm***

2009-10-27 @ 07:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback