Livets under

Jag har haft en helt förträffligt bra dag idag.
Barnen har varit snälla och glada.
Jag har varit roliga fröken idag.
Hon som kommer på roliga lekar och skojar mest hela tiden.
Kojfröken, hon som man får bygga kojjor med.

Tog en härlig promenad hem till söder efter jobbet.
Med bra musik i öronen kan man gå hur långt som helst.
Snart ska jag ladda ipod med julmusik, I love julmusik.

Är nu hemma. Ätit gott. Myst med M.

M ska snart iväg och spela lite boll,
då ska jag greja lite med gitarren.
Träna, träna och träna.
Vill bli en bra gitarrspelare.

Vet ni vad det bästa av allt är?
Jag har övertalat M att vi ska ha julgran i år.
Om det är någon som har missat det så är jag en juljunkie.
Längtar redan efter julen, och det är inte ens november ännu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback