Längtar

Ligger här i soffan, nyduschad och seg.
Ser fram emot att jobba imorn.
Ingen söndagsångest här inte.
Efter en vecka med kassa serier som det visas på dagen.
Efter att ha sovit mer än jag har varit vaken så längtar jag.

Jag längtar efter att jobba. Träffa mina arbetskamrater och barnen.
Att få nån slags rutin igen.

Idag var vi lite kulturella. Vi var på vasamuseet och såg Titanic-utställningen.
Den var riktigt bra och lite sorglig.
Vi skulle egentligen ha gått på chokladfestivalen på nordiska.
Men när vi kom dit var det jordens kö, så vi gick vidare.

Sen mötte vi upp kusin + bebis och åkte hem till mig.
Sushi och fika fick vi i oss. Massa mys med bebis blev det också.

En perfekt söndag. Ett perfekt avslut på veckan.

Ha en bra kväll!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback