Hemmafru

Som tack för hjälpen denna vecka så ska M få äta stek ikväll.
Älgstek med ris och sås till. Äppelgele från kivik till också.

Titta här, man ser lite mer från köket.
Men man ser även vilken duktig hemmafru jag är ikväll.



Kattakräket är inte helt överrens med ugnen. Inte helt nöjd med detta inköp av M och H.



Hon tycker det är onödigt att den ska blåsa ut varmluft precis när hon ska äta.

Det ska serveras rödvin till maten också, men jag får nöja mig med cola.
Inte alltid så härligt att hinka morfin på dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fint kök! :) Jag ska inte gå på klassträffen, skulle vara så kul!!! Men jag har annat att göra som får gå före. Det kommer säkert bli såå skoj för er:)Hoppas du mår bättre! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback