Positiv energi

Nu är helgen slut. In i duschen, sen sussa.

Jag har haft en helt underbar helg.
Med massor av positiv energi.
Mina underbara kusiner var här igår.
Käkade gott och snackade.



Idag kom syster upp.
Vi shoppade lite på stan.
Sen slöt vi upp med finaste tjejerna.
Massor med skratt och mys.



Älskar mina vänner och min syster otroligt mycket.
Dom matar mig med positiv energi.
Till och med när jag är en negativ prick.
Sån som jag kan vara ibland, ni vet.

Tror inte jag skulle klara mig utan mina nära.
M, familj, kusiner och fina vänner.

Luciahelgen åker jag till familjen underbar i Jönköping.



Just nu är jag ganska lugn i själen.
Mina nära är mitt egna uppåttjack.

Tack för att ni finns alla fina!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Right back at ya bebe! Puss

2009-11-23 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback