Bajs säger jag bara

Okej, såhär är det. Jag är en otursmänniska.
Vill ni ha bevis?

Jag har aldrig finnar, och då menar jag ALDRIG.
Kan räkna de finnar jag haft på båda händerna.
Då menar jag inte senaste veckan eller året.
Utan hela mitt glamorösa liv.

På lördag är det återträff med nian.
Jag kommer träffa folk jag inte har träffat sen avslutningen.
Har inte sett dessa människor sen jag lämnade Hedebys korridorer.

Av nån konstig anledning är det extra viktigt att vara sitt snyggaste jag
på dessa tillställningar. När man ska träffa gamla pojkvänner och fiender.

Känner just nu att jag odlar en finne på hakan. Nu av alla veckor.

Bajs säger jag om det. Otur alá Malin.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh nej Malin, snacka om oflyt. Hoppas den ger sig till på lördag! haha! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback