Tanter

M vaknade imorse och sprang fram till tv:n.
Vasaloppet skulle han titta på.
Jag kände därför ingen anledning att gå upp.
Så jag låg kvar och drog mig. All denna sport.
Förstår inte varför det är så roligt.

Igår hade jag o favoriterna en riktig myskväll.
Tanken var en röjarkväll med utgång.
Men nej. Vi satt hemma och hängde. Som vanligt.
Vi var ju så taggade innan, men har blivit tanter.
Så utgången glöms bort. Helt plötsligt börjar
nån gäspa. De andra är inte långt efter.
Sen åker vi hem och lovar varandra att
nästa gång ska vi fanimej gå ut också.

Nu ska jag sova. Imorgon är det återigen jobb som gäller.


Kommentarer
Postat av: Mickan

HAHAHA du är så rolig gumman! Men näsya gång har jag en plan. Vi måste sätta upp en deadline sickan, då kommer vi komma ut! Jag lovar=) Puss och tack för igår!

2009-03-01 @ 23:19:56
Postat av: Bea

Hej, har du haft en bra helg?:)

Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Skulle du vilja bli Veckans Blogg? Isåfall har du chansen att bli det i våran Veckans Blogg-Tävling!

Om du vill vara med så är det bara att skriva en kommentar att du vill vara med i Veckans Blogg-inlägget, (det senaste)!

Hoppas du vill vara med! Kramar på dig!

2009-03-04 @ 19:50:46
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback