Pics

Midsommar:


Det började med nästan 3 timmars bilkö.
S hade gps som vi använde oss av.


När vi äntligen kom fram och lunchen var klar, så var livet underbart.


Värdinnan njuter av solens varma strålar.


Dags för bastu och bad.
M är på väg in i dimman.


Dom andra badar, jag har två tjocka koftor på mig och tjurar över att leksakerna inte fungerar.


Två av mina favoriter sitter och hänger innan middag.


Mina andra favoriter hänger dom också.


S och M sjunger allsång.


Sen försvann kameran i några timmar.
Här har ni slitna donnor dagen efter.

Det var min midsommar i bilder.
En sjukt rolig sån. Tack F och F för ett underbart dygn.

Kråmö - söndag:


M och S badar.. igen..


En liten promenad med hund och S.


Jag o M solar


Helgen började med bilkö, och slutade med bilkö..


och en fucking broöppning..

Men det var iallafall en underbar helg. Tack alla inblandade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback