En riktig dagens tack!

Har inte så mycket annat att göra än att blogga idag.
Helt fucking jävla underbart att inte ha nåt att göra.

Men då tänkte jag iallafall bjuda på en efter duschochfix bild.
För att visa att jag minsann inte går runt i morgonrock hela dan.


Väldigt seriös min måste jag säga. Måste hålla koll på kameran samtidigt.

Har på mig jeans från Zara, fint linne från weekday.
Sen har jag tom piffat till med en liten fläta i håret.

Nu tänkte jag gå o handla lite inredning till badrum m.m.

Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej Mailn, Om jag hade lovat dig att köpa en sådan kavaj från Gina Tricot kan du få köpa denna! Mejla mig isf!



Hälsningar,

Filippa

2009-07-07 @ 19:19:52
Postat av: Anonym

Så jäkla het du är min´gumma =)

puss Madde

2009-07-07 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback