Morot

Idag har jag en riktigt seg dag.
Ganska så segstartad om man säger så.
Efter 24 timmars städning under loppet av två dagar så är man ganska mör.

Men nu har jag duschat och sminkat lite.
Nu ska jag o M ut för lite shopping.
Systembolaget såklart. Inför morgondagen.

Men jag hoppas även på ett litet reafynd.

Ikväll är det Victorias Secret.
Min plan är att köpa en svinstor påse med godis,
lägga mig för jäsning i soffan o kika på dessa snyggingar till modeller.

Lika intressant varje år hur länge psyket klarar innan man
mår illa över sin godispåse och drar in magen lite.

Men den showen är alltid en lika bra morot inför kommande träningsår.
Första veckan iallafall..



Ha en bra eftermiddag.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback