I´m alive

Ja, jag lever och har det bra.
Trots min stora frånvaro.

Sen jag skrev sist så har jag:

1. Sörjt min kära mormor som gick bort 2009 - 12 - 15 kl. 17.40.

2. Jobbat och kämpat med städningen på min förskola.

3. Inhandlat de sista julklapparna till nära och kära.

4. Varit hemma hos mamma och pappa inte bara en utan två gånger.

5. Åkt madrass och pulka med ungarna på jobbet.

6. Haft träningsvärk efter föregående aktivitet ( läs punkt 5)

7. Varit värdinna på en trevlig glöggkväll med vänner.

8. Köat på en fiskaffär 45 minuter för lite sill och sik.

9. Bjudit mina kära arbetskamrater på fika inte bara en utan två gånger.

10. Klätt granen hemma hos mamma o pappa.

11. Pratat minnen om mormor varje dag.

12. Knytit fast fina rosetter på alla djuren här hemma. Är det jul så är det.

13. Slagit in dom sista julklapparna.

14. Blivit sjuk i feber, snuva och hosta. Är inte vintern underbar.

15. Städat mitt gamla rum.

16. Överlevt utan vatten i ett dygn. Läcka på julafton är inte kul.

17. Nyst och hostat 1000 - tals gånger.

18. Ätit julmat så det sprutar ut ur öronen. Inte bara en utan två gånger.

19. Sagt Jävlar vad det snöar ett x antal gånger.

20. Fått fina och genomtänkta Malin- julklappar av mina nära och kära.

... och nu ska jag fixa mig för att åka ner till M:s familj och äta julmat en tredje gång.

Hoppas ni har haft en fin jul med era nära och kära.

Later.

Kommentarer
Postat av: frida

Bra där Malin!! Ha det fortsatt gott så får vi höras snart hälsa alla i familjen stor kram f med familj!!!

2009-12-26 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback