Dunk dunk

Ligger på samma ställe som jag legat hela dagen.
I soffan såklart. Jag är helt slut. Mina fötter dunkar av värk.
Är för gammal för att stå o skaka asset i flera timmar.

Vi var på Backstreet Boys igår.
Det var riktigt trevligt på konserten med massa fina tjejer.
Vi dansade och skrålade ikapp till välkända låtar.



Jag och sis grundade med bellinis hemma hos mig,
sen tog vi bullen till hovet och mötte upp fina flickor.
Drack lite vin i baren, kollade på boysen.



Efter det drog vi vidare till efterfest.

Men som sagt, är för gammal.
Klockan ett låg jag i soffan med två rostbröd med ost.

Sov till tolv idag, sen har jag legat här hela dagen.

Nu blir det en sen mysmiddag med min M.
Potatisgratäng med kött och b-sås.

Precis vad jag och mina fötter behöver..

Kommentarer
Postat av: frida

damn kvinna nu får du ta och uppdatera kan detta stycke utantill nu!! längtar efter dig ska bli riktigt nice med lite malin i helgen puss

2009-12-10 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback