The fjortis is back!

Jag är överlycklig. Helt utom mig av lycka.
Den 4:e December ska jag och ett skönt tjejgäng på konsert.
Självaste BackStreet Boys kommer till stan, och jag ska stå längst fram.
Jag är fortfarande lika tokkär i hela bandet. Fjortisen i mig vaknar till liv.

Jag minns när jag tapetserade mina väggar med bilder på dessa gudar.
Grät när jag en gång inte kunde gå på konsert på grund av maginfluensan.
Jag och min kompis spelade in ett band på stapplande svengelska som vi skulle skicka,
men det gjorde vi aldrig som tur är.

Jag kanska ska damma av mina buffalos och min "touchme - tröja".
Just det, minns ni dom? Touch me?
Dom var väl rosa, men när man la en varm hand på dom så ändrades färgen.
Eller hur var det? Minns ni?

Nu ska jag iallafall sova. Drömma om AJ, Brian och Nick.
Men inte Howie, för han var en mes och ganska ful.

Godnatt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahaha ja vilka tider det..;) Själva va vi lite mer inne på Hanson..haha ;)

2009-09-01 @ 07:22:30
Postat av: Emelie

Haha då är vi fler som ska på nostalgikonsert :-D Tror minsann att det var jag som fick din biljett när du var magsjuk, så för mig var det inte lika jobbigt ;-) Hoppas allt är bra! Kram Emelie (Eklund)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback