Snicksnack

Nu är helgen slut. Dags att jobba imorn igen.
Söndagsångest som vanligt. Fast jag vet att det går bra att jobba iallafall.
Det är till och med roligt på mitt jobb, jag trivs bra.
Men söndagsångesten kommer likt förbannat.

Idag har jag knallat på stan med M och sis.
Sen bakade jag en massa kakor när jag kom hem.

Jag och M har snackat bröllop idag. Lite om hur vi vill ha det.
Vi är ganska överrens. Det är skönt.
Har kommit fram till att det kanske är dags att börja planera nu.
Tiden går så jäkla fort. Vips så är det dan innan bröllop.


Snart är vi Herr och Fru J.. shit..

Men vi vet iallafall vilket datum och var vi ska gifta oss.
Det är iallafall en bra början.

Nu ska jag försöka sussa, inte ligga och vrida mig är tanken.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback