Sleeping beauty?

Klockan är halv tio, jag vill gå o lägga mig.
Är det nyttigt när man är 26? Kommer jag vakna vid fyra och vara klarvaken?

Gissa vad.. nya livet börjar imorn.
Jagvillvarasåsnyggsomjagbarakannärjaggiftermiglivet.
Morgonpromenader, träningskort inklusive träning på friskis
och så lite skitmat + godis som möjligt. Klarar jag det tror ni?

Jag tror nämligen det. Den här gången har jag ett mål.
3 Juli 2010 ska jag vara mitt snyggaste jag.
Ska vara så jävla nöjd med mig själv när jag gifter mig.
M ska inte ångra sig när jag trippar nerför altargången.



Sen är han ringmärkt, vilket betyder att jag kan moffa bäst fan jag vill...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isa

Det klarar du:) Gratulerar till det kommande bröllopet!! Underbart:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback