Pannkakor

Idag tog vi bilen ut på Djurgårn, åkte till Lisapåudden.
Åt brunch vid fönstret. En riktig brunch.
Jag åt prinskorv, bakad potatis med kryddsmör,
och höjdpunkten - american panncakes med lönnsirap.

Har saknat det otroligt mycket, american panncakes alltså.
När vi bodde i Jönköping och jag jobbade natt en sommar
så fick jag alltid det när jag vaknade på dan efter en tuff natt.
M stekte alltid american panncakes till mig. Med lönnsirap till.

Dom härliga pannkakorna + all onyttig nattmat gjorde att
jag gick upp ganska mycket. Så jag la av med mitt beroende.

Men jag tror jag är hooked igen. Oj, det här slutar inte bra.
Tur att jag SKA börja träna till loppet snart.

Jag lovar, snart ska jag börja träna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback