Obehaglig upplevelse

När jag var på väg hem i lördags vid 00.45 så var jag
med om en riktigt obehaglig upplevelse.

Jag kommer gåendes på plattan.
Det kommer ett gäng tjejer emot
mig. Dom var 5-7 stk. Jag kände
på mig på engång att "nu är det nåt".

Jag kollar ner i marken när jag går förbi dom.
Försöker komma ur vägen för dom. Men tjejerna
går in i "min väg". En tjej hoppar framför mig
och skrämmer mig. Jag fortsätter kolla ner
i marken och gå mot t-banan.

De andra tjejerna omringar mig och börjar
skrika rakt ut i mina öron. Jag fortsätter
kolla ner i marken. Sicksackar mellan dom
för att komma fram. När jag kommer fram till
dörrarna så vänder dom och går iväg.
Skrattar och skriker.

Dom rör mig aldrig. Vill bara provocera mig.
Hade jag kollat på dom fel. Sagt "vad fan håller ni på med",
så vet jag att dom hade gjort nåt mot mig.

Mina armar och ben var spagetti. Jag var skiträdd.

Blir så jävla förbannad. Gör man så mot andra tjejer.
Har inte vi nog med att vara rädda för killar, rädda
för att bli våldtagna. Måste man vara rädd för tjejer
också? Fan vad arg jag blir att man inte kan åka
t-bana på kvällen. Från och med nu blir det
alltid sällskap eller taxi.

Blir så jävla förbannad!

Kommentarer
Postat av: MIckan

Usch, vilka idioter. Nu till roligare nyheter...vill bara säga att jag nu varit snusfri i 7 dagar...still going strong!puss

2008-09-29 @ 14:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback