Vilken brud

Min bästa kompis Frida är en riktigt bra tjej.
Hon är sån man blir lite avis på.
En sån man önskade att man själv va.
Har hon bestämt sig för nåt så ger hon
sig inte förrän hon får det.

Hon har konkurrerat ut en massa andra
för ett skitbra jobb. Är så stolt över henne.

Hon är en riktigt bra vän också, lyssnar alltid o ställer alltid upp.
Min bästa kompis. Vi har växt upp tillsammans, våra mammor var
också bästa vänner i vår ålder. Hur coolt är inte det.

image872
Frida är tjejen till vänster, den skitfulla tönten till höger har jag ingen aning om vem det är.. ;)


Grattis vännen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅhh gumman,Tack! Blir så glad och helt rörd när jag läser ditt inlägg. Du är underbar gumman:). Ses om en liten stund. puss puss

2008-05-10 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback