Hus

Idag så åkte jag in till akuten. Blev sjukt trött på min höft/rygg.
Jag fick svar, jag har problem med ischias, har inflammation
i ischiasnerven. Doktorn ville sjukskriva mig i två veckor.
Men det ville inte jag, blev sjukskriven den här veckan ut.
Klättrar nästan på väggarna efter tre dagar, ska jag stå ut 2 veckor.
Tror inte det, så jag jobbar vidare och tar det lugnt istället.

Fick smärtstillande utskrivet, äntligen kommer jag kunna sova.

Tycker ni att jag bloggar om konstiga saker dom närmsta veckorna
så är det nog för att jag är hög som ett jävla hus..


Kommentarer
Postat av: ...

Jag vet hur det är att ha ont i ryggen.. Det är bättre om du är hemma och tar det lugnt i två veckor. Även fast man börjar klättra på väggarna. Var rädd om dig.

2008-05-08 @ 09:22:11
Postat av: Joana

Hoppas det blir bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback