Titanic

Är hemma idag. Ångest leder till mage i upprorstillstånd.
Var lite orolig, träffade nämligen en med magsjuka i helgen.
Men det var inte så farligt, bara magkatarren och stressmagen
som gör sig hörd.

Inte mycket att göra. Kollade därför på Titanic. Underbar film.
Gråter fortfarande, dock inte lika mycket som första gången
jag såg den. Vi var på bio i Södertälje, tog bussen dit och hem.
Grät hela slutet av filmen och hela vägen hem i bussen*.
Lugnade mig lite tills jag kom hem och syrran ville veta hur den var.
Jag berättade om hela filmen och grät samtidigt.

En känslig tid i mitt liv. Var nog 14-15 år gammal. Full av hormoner.

image807

* Resan är ca: 1 timme lång...

Kommentarer
Postat av: hemlis

.. och syrran grät medans du berättade. haha

2008-03-18 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback