Vi vill också vara med

Hoppas jag inte är sent ute. Men här är mitt bidrag till Hockeyfruns tävling.
Man ska visa en bild på sitt husdjur och berätta om det knasigaste
ullbollen gjort, så här kommer historian om Mischa.

image785

Låt mig presentera Mischa. Världens knasigaste och mysigaste katt.
Hon är en diva på alla de sätt. Har ofta hört matte säga att vill man
vara fin så får man lida pin. Så varje gång matte badar så känner Mischa
att hon också vill plaska i skummet. Hon hoppar ner i vattnet. Stannar
inte länge, men gör det om och om igen. Var det bara jag som trodde
att katter hatar att bada. Det har Mischa aldrig hört talas om.

Bada är skönt, eller hur Mischa?

Kommentarer
Postat av: tess

Min katt är nästan likadan! Han brukar inte hoppa ner helt i badkaret, har gjort det ett par gånger dock.. Men han ska alltid sitta med på kanten och doppa ner tassen lite då och då. =) Inte speciellt rädd för vatten iaf...

Hoppas att allt är bra med dig! kram

/Therese

Postat av: Anna

Haha, en katt som badar? Coolt. Mina sitter snällt UTANFÖR duschen och väntar tills jag kommer ut men in vill dom definitivt inte!

2008-01-10 @ 11:19:16
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Becka

Min katt tycker om att vara med i duschen.
Jättelik din sötnos är han med!

2008-01-10 @ 15:01:03
URL: http://beciboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback