28 weeks later

Som endel kanske redan vet, så älskar jag zoombifilmer.
Jag fullkomligt älskar dem. Jag tvingar alltid M att hyra
dessa blodiga, hemska filmer. Sen sitter jag uppkrupen
i soffan med kudden framför ansiktet så fort det blir det
minsta läskigt. När filmen är klar tar jag en tur runt i lägenheten
för att se så att alla fönster/dörrar är ordentligt stängda.

När vi sedan ska inta vår skönhetssömn så ligger jag
med vidöppna ögon, lyssnar på varje ljud. När jag äntligen
somnar så vaknar jag ett x antal gånger under natten av
mardrömmar. Varje gång väcker jag M och vill att han ska
krama mig. Jag förstår nog varför han inte vill hyra dessa filmer
om jag tänker efter. Inte för att han inte tycker om dem. Han
tycker bara inte om hur jag blir när vi tittat på dem.

Såg
28 weeks later ikväll. Hyr den. Läskig och bra.
(Inte lika bra som föregångaren dock)

image788

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback