Tiden

Vart tar tiden vägen? Den bara sveper förbi.
Idag är det onsdag. Snart helg med andra ord.
Var det inte helg nyss?

Har jobbat mycket, det är mycket på jobbet nu.
Men det är bara härligt att känna att man gör något.
Att man får och tar så mycket ansvar. Shit jag är vuxen.

Imorron är det alla hjärtans dag. Vi ska inte göra något
speciellt. M ska träna och även jag förhoppningsvis om
förskylningen gett med sig lite mer. Vi är lite tråkiga,
jag vet. Men vi har en myskväll ikväll istället och
i helgen blir det middag på Caliente.

Syrran ska få en liten present iallafall.
Skickade den idag. Bara för att hon är
världens bästa syrra. Oftast iallafall ;)

Det här söta armbandet har jag införskaffat ett varsin åt oss.



Det finns hos KyssJohanna

Kommentarer
Postat av: stephanie

fick också ett sådant fint armband idag..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback