Ska bli bättre

Mycket på gång. Har inte tid med allt jag vill göra.
Som exempelvis att blogga här. Känns som
att det är bara på helgen man hinner blogga.

Har börjat på en datautbildning efter jobbet.
Massa möten m.m inom jobbet. Träning inför
beach 08. Men ska bättre mig. Jag lovar.

Idag blir det en runda på stan. Tvätt och städ.
Det är inte bara bloggen som hamnar i skymundan
i mitt liv just nu. Lägenheten ser ut som en krigszon
och jag har mina fulaste underkläder på mig.
Inget annat är rent. Hoppas det inte händer
nåt nu så man måste in på sjukhus. Då
kommer alla snygga läkare se mina fula underkläder*.

Ikväll är man ju lite partysugen. Får se om det blir något.


* Man har ju hört att man ska ha matchande, fina underkläder,
för tänk om man hamnar på sjukhus o alla ser dina mormorstrosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback