Kom till mamma

Björn Gustafsson var lysande igår.

Vi var på
Raw o kollade. Mårten Anderssons klubb.
Raw innebär att där finns inga gränser på vad man
får skämta om. Det var grova skämt. Nästan lite tabu.

Lille Björn var grov i munnen. Jag rodnade nästan.
Jag är inte den som drar mig för att säga vad jag
känner, kan själv vara lite grov i munnen. Men jag
kände hur kinderna hettade lite.

Trodde inte Björn hade det i sig. HundvalpsBjörn.

Gillar honom bara mer och mer. Kom till mamma min lilla hundvalp.

Kommentarer
Postat av: MIckan

hehe jag hade redan valt Katrin= ) Så roligt att du sa det!!! JA jag vet, jag hade velat vara där och träffa er. men men snart flyttar jag ned för gott= ) JAg förväntar mig en redig inflyttningsfest när ni kommit iordning. STOR KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback