7 år

Idag firar jag och älskling 7 år tillsammans.
Helt otroligt, 7 hela år tillsammans.

Tänk att man kunde hitta sin drömkille när man var 17 going on 18.

Jag är så otroligt lycklig tillsammans med honom.
Visst vi har våra jobbiga stunder och bråk.
Men hittar alltid tillbaka till varandra.

Hur jobbigt livet än kan vara så vet jag att det alltid kommer lösa sig, 
bara  jag har M vid min sida. Vi löser allt tillsammans.

Vi har varit med om mycket, och mer kommer det bli.
Ska spendera mitt liv med denna underbara, roliga, generösa, snälla
och otroligt snygga kille. Jag är hans för hela livet. Han är mitt mirakel.

image839

Kommentarer
Postat av: ida

Åh grattis till er båda! Ni är som gjorde för varandra. Ta hand om varandra! Kramar!

Postat av: Alexandra

Grattis små sötnosarna....Kan bara hålla me Ida ni e gjorde för varandra! Många kramar/Alexandra

2008-04-03 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback