Så kändes det

För ca: 1 år sen så kändes allt helt hopplöst.
Jag o M hade inte kul längre. Vi hade tappat
bort varandra nånstans mitt i allt pluggande
och annat som fanns i livet. Vi bråkade och
grälade mest hela tiden. När man slutade
i skolan så gick man på stan bara för att
slippa gå hem. Det gick så långt att vi kom
fram till att det bästa var att vi separerade
om vi skulle fixa det här. M flyttade ut, vi hade
ett "uppehåll" där vi försökte såra varandra
så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt.

Det var hemskt.

Men det är förståligt att det blev så. Vi hade varit
tillsammans i mer än 5 år. Inte spenderat så
mycket tid ifrån varandra. Flyttade ihop direkt från
våra föräldrar och inte varit så mycket själva.

Men vi fick rätsida på det. Dagen efter nyårsafton
så blev vi tillsammans igen. Nu har vi det bättre
än nånsin. Han är mannen i mitt liv. Han är det
bästa. Vi fixade vårat uppehåll och är nu lyckliga.
Vi är menade att vara tillsammans.

Den
här låten påminner om den tiden.

Älskar dig Magnus, du är det bästa som någonsin hänt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback