En liten lista


PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Tungan, då kan man "gömma" det.
2.Vara seriös eller rolig? Rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna om jag måste välja
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar såklart!

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Ja absolut
2. Sol eller måne? Sol
3. Vinter eller höst? Vinter, hatar regn.
4. Vänster eller höger? Skriver med höger, men har ringen på vänster så båda.
5.Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad

OM MIG..

1. Vad heter den du är tillsammans med. Magnus, vi är förlovade till o med :)
2. Hur mycket är klockan just nu? 12.56
3. Fullständigt namn? Malin Minda Kristina Johansson
4. Vart vill du bo? Just nu trivs jag bra här i sthlm, framtiden i Trosa.
5. Hur många barn vill du ha? Två, kanske tre.
6. Vill du gifta dig? Ja, det är på G t.o.m.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar
8. Har du ätit sushi? Japp, det är riktigt gott
9. Favoritglass? Ben & Jerrys
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Havrepuffar och mûssli
11. Humör? Sjukling just nu, annars ganska glad.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Japp
2. Sjungit? Japp, småsjunger alltid :)
3. Blivit kramad? Japp
4. Känt dig fånig? Inte vad jag minns
5. Saknat någon? Ja, min familj.
6. Dansat galet? Nej
8. Klippt håret? Nej
9. Gråtit? Japp, kollade på Oprah förut :)
10. Ljugit? Nej
11. Blivit kysst? Ja

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej inte vad jag minns.
2. Har du en hund? Ja, min familj har en liten söting
3. Tycker du att du är attraktiv? Just nu? Nej :)
4. Sover du helst själv eller med någon? Med Magnus och katten
5. Tror du på spöken? Spöken vet jag inte, men nåt finns det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback