Det snöar

Här uppe i huvudstaden så snöar det. Härligt!
Blev helt pirrig i hela kroppen när jag gick
hem i snön och såg att en del har satt upp
sina adventsljusstakar. Ska också göra det idag.
Men först en liten städning, sen åker adventsstjärnorna upp.

Lite tidigt kanske, men hinner inte i helgen. Det är så mycket då.

Lyssnar på julmusik också.. jag vet, jag är ganska töntig ;)
Andra stör sig på all julmusik som spelas i affärerna,
men inte jag inte. Jag njuter!

Ikväll är det också Heroes. Kan det bli bättre?
image733

Kommentarer
Postat av: CaKeNoRu

Jag njuter också av all julmusik! :) Hoppas allt är bra med er! Kram

Postat av: Ida

Mysigt det låter med snö. Här nere i sydligaste svergie har jag inte sett en snöflinga. Men min julkänlsa finns här ändå..:) Mys!

2007-11-29 @ 21:48:23
URL: http://Puttelinas.blogg.se
Postat av: Ida

Mysigt det låter med snö. Här nere i sydligaste svergie har jag inte sett en snöflinga. Men min julkänlsa finns här ändå..:) Mys!

2007-11-29 @ 21:48:58
URL: http://Puttelinas.blogg.se
Postat av: Lindelli=)

Hej gumman!

Härligt att du oxå gillar julmusik=)Vad är en jul utan?Jag är hemma från den 22-29 tror jag..=)Vore mysigt att ses.Jag kanske kan komma pp på en liten fika?eller du hos mig.Kramar på dig!

2007-12-01 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback