Noll motivation

Den här veckan har jag inte haft någon motivation eller lust att gå till skolan.
Var där i tisdags pga att det var obligatoriskt.

Brist på motivation kan bero på att jag är lite småhängig, ont i kroppen, huvudet
och igår kväll hade jag feber igen.. kan det inte bara bryta ut och försvinna sen?!?

Idag tog jag o M en lång sovmorgon (han var ute igår). Det var skönt och ätit en
god frukost nu på förmiddan.

På lördag ska jag på Spring Inspiration med Petra. En modevisning med tillhörande
efterfest. Tror jag ska skippa modevisningen och bara gå på efterfesten, det är ju roligast ;)

Nästa helg ska jag o M på hans examensbankett, jag provade min "lilla svarta" igår
och den passar fortfarande. Så det blir bra.. det är nämligen kostym som gäller för killar.

Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback