Hårt

Nu är jag så missnöjd med att jag inte gått ner något i vikt till sommaren.
Den kommer med stormsteg och vips är det dags att klä på sig bikinin
och se ut som en strandad val.

Jag vet att jag tjatar om "att nu är det dags att ta tag i det", men nu är det verkligen
det. Morgonpromenad varje dag, nyttig och ordentlig frukost, träning mage minst
30 minuter varje dag (det kan man undvara i sina dagar), nyttig mat och regelbundna
mattider och framförallt inge godis och sånt skit. man kan unna sig ibland, men det
ska tillhöra ovanligheterna och inte vanligheterna (som det gör nu).

Jag har försökt sluta snusa, men då äter jag mer godis. Så jag slutar snusa
i höst istället när bikinin är undanlagd, så jag klarar mig att hålla mig ifrån godis
o sånt skit. Ska börja ha nyttiga alternativ hemma, som mycket frukt (torkad och färsk).

Nu jäklar mina vänner.. nu smäller det!

Jönköping, here I come!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman du som är så fin ikroppen:-)

Postat av: Filippa

Du är ju så fin som du är! Sluta nu och larva dig ;).
Det var väldigt trevligt i helgen, mycket bra idé att ta med oss. Det behövde vi :)

2007-05-07 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback