En liten lista om mina prylar m.m

ACCESSOARER
Väska:
En stor brun från Åhlens till skolan, en mindre svart från Vila annars..
Plånbok: En skitsnygg från Wedins
Solglasögon: H&M
Skor: Många, men idag hade jag guldiga från Indiska till skolan o mina Nike sneakers till jobbet.

TEKNIK
Mobiltelefon: Nokia N73
Tv: Nokia
Dator: Acer
Kaffebryggare: Bosch

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: H&M:s handtvål, doftar underbart
Hårprodukt: Nån bra från Goldwell
Huvudvärkstablett: Treo och Ipren
Doft: Clean
Hudkräm: Eucerin parfymfria från apoteket
Schampo: Blonde från John Frieda
Balsam: Samma här..
Fotfil: Hmm, typ från apoteket

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Hwila
Vin: JP chenet
Öl: Corona
Bröd: Rostbröd
Choklad: Daim

HEMMA

Säng: En från Ikea
Lakan: Ikea
Soffa: En snygg bäddsoffa från... Ikea såklart ;)
Porslin: Gissa.. ;)

FÄRDMEDEL
Bil: BMW
Flygbolag: Spelar ingen roll, bara jag kommer fram =)
Taxibolag: Taxi direkt

MEDIA

Magasin: Cosmopolitan och Veckorevyn
Tv-kanal: Kanal 5
Dagstidning: Ingen..
Sajt: Div. bloggar, glife och stureplan.se

ÖVRIGT

Frisörsalong: Ia hos Hårfixarna här i Jönköping
Bank: Föreningssparbanken eller förlåt Swedbank
Cykel: En röd cresent med korg som jag ääälskar

Den här hittade jag hos
AnnaWii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback