Den är här..

Nu har äntligen min nya mobil kommit.. Jag är såå nöjd.
Den är så fin och mina vänner.. jag tror jag är kär..

Imorron är jag ledig och det kommer bli fint väder.. härligt!
Ska övertala M att slita sig från examensarbetet o åka iväg o sola med mig.

Kl. 15.45 ska jag få min massage på Hudoteket, 55 minuter av avslappning
och njutning. Det kommer verkligen bli så skönt!
Sen avsluta dagen på Anna-Gretas med underbara tapas..mmmums.
Jag har en bra dag framför mig (lite desperate housewivesdag.. haha)

Jag mår bra,bra,bra!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det här är min nya blogg. Gå in där ;)http://lippensliv.spaces.live.com/?lc=1053

2007-05-03 @ 10:16:52
Postat av: alexandra

Faskien va gött det där lät gumman....skönt att du du mår bättre! Ska ni flytta till sthlm? wäääj va kul....kanske man kan få träffa dig lite mer ;) pösss

2007-05-04 @ 10:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback