Utgång

När jag åkte hem från Frida igår så ringde Petra o tjatade på mig att följa med
till Club Caj, så det blev en liten utgång igår. Det var trevligt, men jag var verkligen
inte upplagd för utgång. Gick hem lite tidigare.

Snart ska jag åka o jobba lite, sen kommer Frida o hämtar mig på jobbet. Hem till
henne för kvällsmys med henne o Noel, sen sover jag över där och imorron ska vi
till badhuset med Noel o bada. Det kommer bli trevligt och mysigt..

Nu ska jag packa och duscha, sen åker jag till jobbet.

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Frida E

hey honey...
visst hade vi det trevligt på badet i dag (speciellt du som är en sådan fisk hehe) synd bara att man ser ut som en vandrande alvedon den här årstiden..Noel han bara pratar om dig hela tiden jag vet inte vad du har lyckats göra för han är mer såld än någonsin...malin jag var inne och tittade på namnsmycket du beställt åt mig och jag får ju skämmas...det var ju svindyrt, det kommer bli jobbigt för mig att kompensera, men det är riktigt fint. nä hä du nu ska jag gå och fixa mig ha en trevlig kväll love you puss frida

Postat av: Malin

Jag är ju bara mig själv.. brukar funka ;) Jag tycker du ska skaffa en egen blogg, det känns så töntigt att svara i sin egen blogg :) Älskar dig o din familj tjejen!

2007-03-10 @ 20:38:22
URL: http://monroesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback