Oj så fel man kan ha..

Jag var helt hundra på att jag började 09.00 idag, men precis innan jag gick o la mig
så kollade jag schemat snabbt. Jag började inte förrän 13.00. Vilken himla tur att jag
tittade en extra gång. Gick iallafall upp skapligt, tog en lååång dusch, en mysfrukost
och pluggade lite. Idag har verkligen varit en produktiv dag. Man känner att man bestämt
sig nu. Man är piggare bara av ren vilja.

Hela eftermiddan/kvällen har jag tvättat och fixat. Det blev tyvärr ingen promenad idag.
Det regnade, jag vet.. det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Men lusten till
promenad avtar ganska mycket när det regnar. Det får bli Munksjörundan imorron istället.

En dag utan godis har gått ganska bra. Fikade på en dammsugare på eftermiddan.
Annars har jag skött mig bra :)

Bara att kolla på bilder på snygga kändiskroppar för att hålla sig från godiset.. man
kan ha deras kroppar som mål som man aldrig kommer uppnå :)

Kommentarer
Postat av: utan på insidan

Duktigt av dig!! försöker oxå låta bli det sööööta men det e ju inte det lättaste en trist måndag...

2007-03-05 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback