Home sweet home

Idag kom vi hem till mammsen i pappsen. Jag o Mischa bor här, Mange bor hos
sina föräldrar. Syster är också här och hälsar på, hela familjen samlad.

Imorron ska vi (jag o syrran) på tjejmiddag hos Filippa, det kommer bli riktigt
trevligt. Längesen jag var på tjejmiddag utan utgång. Kommer bli mysigt och trevligt..

Idag har jag inte mått så bra, min mage har inte riktigt varit sitt bästa jag.
Hade lite feber också, inge kul alls. Sov nästan hela vägen i bilen hem till föräldrarna.
Nu ikväll har jag mått mycket bättre.. hoppas jag mår ännu bättre imorron.
Att det inte är nån j**la influensa eller nåt.

Klippte och slingade även håret idag, så nu känner jag mig som ny =)

Ska strax sussa så man är pigg imorron

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback