Vill inte vara ifrån dig

Vad skönt det är att ha något att se fram emot mitt i allt kaos.
Jag har lite att planera och fixa med, men det blir nog bra.

M flyttar imorron och jag är inte glad över det. Det blir jobbigt
att vara ifrån varandra så mycket åter igen. Jag är lite less på
det. Hoppas det blir bättre efter sommaren. Att vi inte behöver
vara borta från varandra så mycket hela tiden. Med min tur
kommer säkert nån av oss behöva resa en massa i jobbet.

Nu är det fotboll på tv. Tråk, tråk tråk för det mesta.
Kul, kul, kul när M skriker rakt ut när det blir mål
och Mischa springer iväg.. haha.

Jag är sur, bitter, sur, bitter och ganska tråkig idag!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Dagarna kommer bli ljusare snart och innan du vet så kommer du också vara på väg upp till Stockholm och oss andra ;). Det löser sig ska du se!

2007-06-04 @ 12:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback